Domov | Kontakt | Natisni  | English   Trenutno niste prijavljeni | Nov uporabnik

TECES
Pobreška cesta 20
2000 Maribor, Slovenija

T: +386 2 333 13 50
E: info@teces.si
W: www.teces.si

Domov :: Dogodki/Obvestila :: Obvestila :: Obvestilo Natisni

Razvit nov ENOFAZNI hibridni sinhronski motor s trajnimi magneti in kratkostično kletko

22. april 2008, Maribor, TECES

Kliknite za ogled večje slike (112,0 KB) Z novo rešitvijo TECES dopolnjuje obstoječo ponudbo na področju raziskav in razvoja novih konceptov električnih strojev, s čimer je potencialnim proizvajalcem ali dobaviteljem motorjev omogočeno plasiranje izdelkov na tržne segmente, ki zahtevajo prodajo energetsko učinkovitih elektromotorjev namenjenih za napajanje iz enofaznega omrežja.

Nadaljevanja razvoja TECES in UM FERI na področju električnih pogonov z novimi tipi energetsko učinkovitih elektromotorjev predstavlja na novo razvit ENOFAZNI hibridni sinhronski motor s trajnimi magneti in kratkostično kletko (angl. Single-Phase Line Start Permanent Magnet Synchronous Motor), ki združuje odlike tako enofaznega asinhronskega motorja s kratkostično kletko kot tudi sinhronskega motorja s trajnimi magneti (splošne informacije o motorjih na tem naslovu).

Novo razvit enofazni hibridni sinhronski motor s trajnimi magneti in kratkostično kletko je s pomočjo kondenzatorske pomožne faze zmožen zagona s priključitvijo na napajanje iz enofaznega omrežja (napetostni vir je konstantne amplitude in konstantne frekvence).

Enofazni hibridni sinhronski motor s trajno vključeno pomožno fazo se v primerjavi z asinhronskim motorjem enakih fizičnih dimenzij in nazivnih podatkov (220V/50Hz 750W 1400rpm) odlikuje s precej boljšim izkoristkom (Slika 1) in nekoliko boljšim faktorjem delavnosti; v primeru odklopljive pomožne faze (220V/50Hz 550W 1400rpm) pa ga zraven izkoristka odlikuje tudi mnogo boljši faktor delavnosti (Slika 2). 

Posledično se nov hibridni motor v primerjavi z asinhronskim motorjem pri nazivni obremenitvi tudi precej manj segreva. Povprečna temperatura glavne faze v termičnem ravnovesju je v primeru trajno vključene pomožne faze za približno 15°C manjša; v primeru odklopljive pomožne faze pa za približno 29°C manjša v primerjavi z asinhronskim motorjem. 

Podrobnejše informacije: RandD@teces.si.
Sorodna obvestila
13.02.2008
13.02.2008
12.02.2008
 
Prijava uporabnika
Uporabnik
Geslo
 
Pozabljeno uporabniško ime in/ali geslo - pozabljeno
Nov uporabnik - registracija 
»Stremimo k odličnosti«

TECES nagrajen z »Cluster Management Excellence Label SILVER – Dedicated to Cluster Excellence«.
Domov | Kontakt | Natisni  | English © 2001-2015 TECES. Vse pravice pridržane. | Pogoji uporabe | Varovanje zasebnosti | Nivoji dostopa